Bursa'da 9 kişi sobadan zehirlendi

Bursa'da 9 kişi sobadan zehirlendi

Bursa'da gece saatlerinde sobadan zehirlenen 9 kişi, kaldırıldıkları hastanelerde tedavi altına alındı.

2012.02.28 13:22 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da 9 kişi sobadan zehirlendi
81548-bursa-da-9-kisi-sobadan-zehirlendi-4f4ccca2e0d59.flv

Edinilen bilgiye göre, merkez Osmangazi ilçesi Panayır Mahallesi 596. Sokak'ta ikamet eden Oktay ve Emine K. çifti, akşam sobayı yakarak uyudu. Gece baş dönmesi şikayetiyle uyanınca zehirlendiklerini anlayan 2 kişi, olay yerine gelen ambulansla Bursa Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Merkez Yıldırım ilçesi Yediselviler Mahallesi 2. Harman Caddesi'nde akşam sobaya kömür atan Yamil B. ve eşi Fatma B. de karbonmonoksit gazından zehirlenerek Şevket Yılmaz Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastane yetkililerinden edinilen bilgiye göre, 5 kişi daha zehirlenme şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı.
Zehirlenen 9 kişinin hayati tehlikesinin bulunmadığı belirtildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.02.28 13:22 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A