Bursa'da 500 tonluk içme suyu deposu
Bursa'nın Orhangazi ilçesine bağlı Yeni Sölöz Mahallesine, BUSKİ tarafından 500 tonluk içme suyu deposu kuruluyor.
2022.03.31 11:29 - Son Güncellenme: 2022.03.31 11:30 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İlçeye bağlı Yeni Sölöz Mahallesinde özellikle yaz aylarında, zaman zaman yaşanan içme suyu sıkıntısına kesin çözüm bulunması için Büyükşehir Belediyesi harekete geçti.

BUSKİ tarafından, mahalleye 500 tonluk içme suyu deposu inşasına başlandı. 234 metrekarelik alanda inşa edilen içme suyu deposunda kaba inşaat tamamlandı. Önümüzdeki günlerde depo su tutmaya başlayacak.

Mahalle Muhtarı Halil Bayram, mahallenin içme suyu sorununu kökten çözecek olan 500 tonluk içme suyu deposu inşaatından dolayı, Ak Parti Bursa Milletvekili Zafer Işık, Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, Orhangazi Belediye Başkanı Bekir Aydın, AK Parti İlçe Başkanı Gökhan Ulusu ile BUSKİ Genel Müdürü Güngör Güleç'e teşekkür etti.
