Bursa'da 40 yıllık yol hasreti sona erdi

Bursa'da 40 yıllık yol hasreti sona erdi

Bursa'nın Yenişehir ilçesinde 7 köyün halkının 40 yıldır beklediği yol meselesi çözüldü.

2015.08.11 16:46 - Son Güncellenme: 2015.08.11 16:52 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da 40 yıllık yol hasreti sona erdi

Yenişehir'in Cihadiye, Barcın, Kirazlıyayla, Reşadiye, Demirboğa ile İznik'in Mustafalı ve Göllüce köylerini birbirine bağlayacak 2 bin 800 metrelik yol asfaltlanarak ulaşıma açıldı. Barcın Muhtarı Ali Yıldız, "Yolumuz Yenişehir'e 8 kilometre idi. Yeni yapılan yol ile köyümüzün yolu 3 kilometreye kadar düştü. Yeni yapılan yolla birlikte kazaların azalacağını tahmin ediyoruz. Yeni yolumuz köyümüz dışında Kirazlıyayla, Reşadiye, Demirboğa ile İznik'in Mustafalı, Göllüce ve Göllüce köyleri de kullanacak. 4 yıllık yol meselemizi bitiren başka Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'ye, Yenişehir Belediye Başkanı Süleyman Çelik'e ve emeği geçenlere teşekkür ediyoruz" şeklinde konuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.11 16:46 - Son Güncellenme: 2015.08.11 16:52 - HABER MERKEZİ
A