Bursa'da 21 öğrenci yediği yemekten zehirlendi

Bursa'da 21 öğrenci yediği yemekten zehirlendi

Bursa'da 21 lise öğrencisi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Zehirlenme vakalarıyla ilgili soruşturma başlatıldı.

2022.12.07 08:59 - Son Güncellenme: 2022.12.07 09:14 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da 21 öğrenci yediği yemekten zehirlendi
01:49 Bursa'da 21 öğrenci yediği yemekten zehirlendi

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da 21 öğrenci yediği yemekten zehirlendi

Olay, merkez Osmangazi ilçesi Fatih Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, bir lisenin yemekhanesinde yemek yiyen 21 öğrenci rahatsızlandı. Durumu öğretmenlerine bildirmeleri üzerine liseye çok sayıda sağlık ve polis ekibi sevk edildi. Olay yerine gelen ambulanslar gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenciyi çevre hastanelere kaldırdı.

21 öğrenci yapılan tedavilerinin ardından taburcu olduğu öğrenildi.

Zehirlenme vakalarıyla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.12.07 08:59 - Son Güncellenme: 2022.12.07 09:14 - HABER MERKEZİ
A