Bursa'da 2 katlı ahşap bina yandı!
BURSA'nın İnegöl İlçesi'nde 2 katlı ahşap ev, çıkan yangın sonucu kullanılamaz hale geldi.
2013.09.08 21:50 - Son Güncellenme: 2013.09.08 21:51 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bugün saat 18.00 sıralarında İnegöl'e bağlı Mahmudiye mahallesinde Rıdvan ve Hakan Kaçar' a ait 2 katlı ahşap evin 1'inci katında belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Evde kimsenin olmadığı sırada çıkan yangında, ahşap olması nedeniyle kısa sürede alevler tüm binayı sardı. Mahalle sakinlerinin ihbarı üzerine yangına 7 itfaiye aracıyla müdahale edildi. 1,5 saat süren çalışmalar sonucu alevler söndürülürken, ev kullanılamaz hale geldi.