Bursa'da 2 ilçede zorunlu su kesintisi!

Bursa'da 2 ilçede zorunlu su kesintisi!

Bursa Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü, Süperonline'ın altyapı çalışması sırasında içme suyu borularına zarar vermesi yüzünden Osmangazi ve Yıldırım ilçesinde plansız olarak su kesintisi yapmak zorunda kaldı.

2017.12.02 18:23 - Son Güncellenme: 2017.12.02 18:46 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da 2 ilçede zorunlu su kesintisi!
03:19 Bursa'da şebeke suyu skandalı!

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da şebeke suyu skandalı!

İnternet üzerinden telefon erişimi sağlayan Süperonline'ın altyapı çalışmaları esnasında 500 milimetre çaplı içme suyu borularının zarar görmesi nedeniyle

Osmangazi ilçesi; Pınarbaşı, İvazpaşa, Tahtakale, Kavaklı, Mollafenari, Nalbantoğlu, Maksem, Hocaalizade mahalleleri ile

Yıldırım ilçesi; Karaağaç, Namazgah, Umurbey, Emirsultan, Kurtoğlu, Musababa, Karamazak Mahallesi Kültür Sokak ve civarında 02 Aralık Cumartesi (BUGÜN) günü saat 14:10 ile 03 Aralık Pazar saat 03:00 arasında zorunlu olarak su kesintisi uygulandı.

Çalışmaların erken tamamlanması durumunda sular bildirilen zamandan önce verileceğinden vatandaşların tedbirli olmaları ve musluklarını kontrollü kullanmaları gerektiği bildirildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.12.02 18:23 - Son Güncellenme: 2017.12.02 18:46 - HABER MERKEZİ
A