Bursa'da 2 ev ile 1 samanlıkta yangın çıktı

Bursa'da 2 ev ile 1 samanlıkta yangın çıktı

Bursa'nın Orhaneli ilçesinde çıkan yangında 2 ev ile 1 samanlık zarar gördü.

2024.10.30 17:47 - Son Güncellenme: 2024.10.30 17:58 - Bursa Bölge - AA
A
Bursa'da 2 ev ile 1 samanlıkta yangın çıktı

İlçeye bağlı Letafet Mahallesi'nde 2 ve 1 samanlıkta henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine yangın yerine Orhaneli Belediyesi İtfaiyesi ile Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri sevk edildi.

Yangın ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alınırken 2 ev ile 1 samanlıkta zarar meydana geldi.

Bölgede soğutma çalışmalarının sürdüğü öğrenildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.10.30 17:47 - Son Güncellenme: 2024.10.30 17:58 - AA
A