Bursa'da 112 çalışanları kan verdi

Bursa'da 112 çalışanları kan verdi

Kızılay ve Bursa İl Sağlık Müdürlüğü iş birliğiyle düzenlenen kan bağışı kampanyasına 112 ekipleri destek verdi. Ördekli Kültür Merkezi'nde 112 personelinden kan alındı. 112 çalışanları, kan vermeden önce tatbikat yaparak, senaryo gereği kaza geçiren bir hastayı kurtardı.

2014.10.22 16:55 - Son Güncellenme: 2014.10.22 16:58 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da 112 çalışanları kan verdi

Bursa'nın günlük 200 ünite kan ihtiyacı olduğunu söyleyen İl Sağlık Müdürü Dr. Özcan Akan, "Yaptığımız kampanya ile kan bağışına dikkat çekmek ve ülkemizdeki kan bağışı seviyesini artırmayı hedefledik. Kan üretilemeyen tek ilaçtır. Kaynağı ise sadece insandır. Binlerce insanımız çeşitli hastalıklara bağlı olarak kan bağışı için sıra bekliyor. Ülkemizde kan bağışının istenilen seviyeye ulaşmamış olduğunu görüyoruz. Bursa'da günlük 200 ünitenin üzerinde kana ihtiyaç var. Yapılan bağışlar ise bu sayının çok altında" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.10.22 16:55 - Son Güncellenme: 2014.10.22 16:58 - HABER MERKEZİ
A