Bursa Büyükşehir Belediyespor şampiyon oldu
Masa Tenisi Takımlar Türkiye Kupası'nda erkeklerde Beşiktaş, kadınlarda da Bursa Büyükşehir Belediyespor şampiyon oldu.
2018.06.03 23:24 - Son Güncellenme: 2018.06.03 23:25 - Spor - HABER MERKEZİ
Masa Tenisi Federasyonundan yapılan açıklamaya göre İstanbul Tozkoparan Spor Salonu'nda gerçekleştirilen organizasyonun final maçlarında erkeklerde Fenerbahçe'yi 3-1 yenen Beşiktaş ile kadınlarda TİGEM'i 3-0 mağlup eden Bursa Büyükşehir Belediyespor sezonu şampiyonlukla tamamladı.