Bursa Büyükşehir Belediyespor mağlup oldu

Bursa Büyükşehir Belediyespor mağlup oldu

VOLEYBOL Kadınlar 1.Lig'i 19'ncu hafta karşılaşmasında Bursa Büyükşehir Belediyespor, şampiyonluk adaylarından Eczacıbaşı Vitra'yı konuk etti.

2016.03.05 20:28 - Son Güncellenme: 2016.03.05 20:29 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursa Büyükşehir Belediyespor mağlup oldu

Yeşil beyazlılar, Eczacıbaşı Vitra karşısında 20-25, 19-25, 21-25 setler 3-0 mağlup oldu.

SALON: Cengiz Göllü 

HAKEMLER: Ali Bağde, Sevda Güler

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR: Birgül (xx), Gözde (xx), Joyce (xxx), Jelena (xx), İpek (xx), Cansu (xx) (Busexx-Aylin xx/libero, Dirickx xx, Selime xx, Yarenxx)

ECZACIBAŞI VİTRA: Larson (xxx), Büşra (xxx), Boskovic (xxx), Hande (xxx), Bahar (xxx), Molly (xxx) (Güldenxx, Dilara xx/libero, Poljak xxx, Neriman xxx, Nilay xxx9

SETLER: 20-25, 19-25, 21-25

SÜRE: 82 dakika ( 26, 27, 29) 

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.05 20:28 - Son Güncellenme: 2016.03.05 20:29 - HABER MERKEZİ
A