Bursa Büyükşehir Belediyespor haftayı 3 puanla tamamladı

Bursa Büyükşehir Belediyespor haftayı 3 puanla tamamladı

Türkiye Voleybol Bayan Birinci Ligi 15. Hafta mücadelesinde Bursa Büyükşehir Belediyespor, İlbank karşısında ilk setini kaybettiği maçı çevirmesini bilerek 3-1 kazanıp haftayı 3 puanla tamamladı.

2016.02.06 20:14 - Son Güncellenme: 2016.02.06 20:14 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursa Büyükşehir Belediyespor haftayı 3 puanla tamamladı

SALON: Cengiz Göllü 

HAKEMLER: Yavuz Akdemir (xxx), Ali Bağde (xxx)

BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESPOR: Dirickx (xx), Birgül (xxx), Ciara (xxx), Joyce (xxx), Selime (xxx), İpek (xxx), (Buse Kayacanxxx-Aylin xxx/libero, Gözde xx, Cansu xx) 

İLBANK: Janset Cemre (xx), Yanelis (xx), Ezgi (xx), İryna (x), Buse (xx), Eva (xx) (Ceren Cihan xxx- Aleyna Sevim xx/ libero, Mariana xx, Merve xx, Selin xx)

SETLER: 22-25, 25-22,28-26, 25-19

SÜRE: 121 dakika ( 29, 30, 35, 27) 

TÜRKİYE Voleybol Bayan Birinci Ligi 15. Hafta mücadelesinde Bursa Büyükşehir Belediyespor, İlbank karşısında ilk setini kaybettiği maçı çevirmesini bilerek 3-1 kazanıp haftayı 3 puanla tamamladı. 

Rakibi karşısında ilk seti 22-25 kaybeden Bursa Büyükşehir, ikinci seti aynı skorla kazanarak setlerde eşitliği sağladı. Yaklaşık 40 dakika süren üçüncü seti 28-26 kazanan yeşil beyazlılar 2-1 öne geçti. Dördüncü sette fazla hata yapmayan Bursa Büyükşehir seti 25-29, karşılaşmayı ise 3-1 kazandı ve haftayı 3 puanla kapattı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.06 20:14 - Son Güncellenme: 2016.02.06 20:14 - HABER MERKEZİ
A