Bursa Büyükşehir Belediyespor deplasmanda kazandı
Hentbol Kadınlar Süper Lig'de 3. hafta mücadelesinde Bursa Büyükşehir Belediyespor, deplasmanda Aksaray Belediyespor'u 31-22 mağlup etti.
2023.09.09 16:14 - Son Güncellenme: 2023.09.09 16:14 - Spor - HABER MERKEZİ
Aksaray Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısı, Bursa Büyükşehir Belediyespor'un 11-13 üstünlüğüyle tamamlandı.

Maç boyunca üstün olan Bursa Büyükşehir Belediyespor, müsabakayı deplasmanda 31-22 kazandı.
