Bursa Büyükşehir Belediyespor'da hedef play-off

Bursa Büyükşehir Belediyespor'da hedef play-off

Bursa Büyükşehir Belediyespor Antrenörü İmen: ''Yeni yükseldiğimiz 1. Lig'de hedefimiz play-off oynamak.''

2012.07.23 13:53 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bursa Büyükşehir Belediyespor'da hedef play-off


Aroma Bayanlar Voleybol 1. Ligi yeni ekiplerinden Bursa Büyükşehir Belediyespor'un antrenörü Emin İmen, hedeflerinin play-off oynamak olduğunu söyledi.

İmen, yaptığı açıklamada sezon hazırlıklarına 25 Temmuz'da yapacakları toplantıyla başlayacaklarını belirterek transferde yabancı oyuncu arayışlarının ise devam ettiğini ifade etti.

Yerli transferde hızlı hareket ederek istedikleri oyuncuları kadrolarına kattıklarını vurgulayan İmen, ''Genç bir ekibe sahibiz. Yeni sezon çalışmalarımıza çarşamba günü yapacağımız toplantıyla başlayacağız. Antrenmanlarımıza ise 30 Temmuz tarihinde tesislerimizde toplanarak başlayacağız. Hedefimiz play-off oynamak. Yerli oyuncu transferimizi büyük ölçüde tamamladık. Takıma uyum sağlayacak, katkısı olacak bir ya da iki yabancı oyuncu transferi düşünüyoruz. İrtibatta olduğumuz oyuncular var. Arayışlarımız sürüyor'' diye konuştu.

Kendi tesislerinde yapacakları çalışmalarla yeni sezona hazırlanacaklarını dile getiren İmen, genç oyuncularla voleybola yeni heyecan getirmek istediklerini belirterek yeni sezonun sürprizlere açık olduğunu söyledi.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.07.23 13:53 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A