Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı müjdeyi verdi! Süt dağıtımı başlıyor

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı müjdeyi verdi! Süt dağıtımı başlıyor

Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından "Bursa Sağlığına Yürüyor" sloganıyla yürüyüş düzenlendi. Yürüyüşün ardından vatandaşlara seslenen Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, ilkokul öğrencilerine süt dağıtımının başlayacağını duyurdu. 

2024.09.09 20:34 - Son Güncellenme: 2024.09.09 22:44 - Bursa Bölge - MAHMUT VURAL
A
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı müjdeyi verdi! Süt dağıtımı başlıyor

MAHMUT VURAL / BURSADA BUGÜN

3-9 Eylül tarihleri arasında Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından "Halk Sağlığı Haftası" çeşitli etkinliklerle kutlandı. Bursa'da hafta boyunca gerçekleştirilen etkinlikler 9 Eylül (bugün) itibarıyla son buldu. Bu kapsamda Bursa Büyükşehir Belediyesi, Halk Sağlığı Haftası kapsamında "Bursa Sağlığına Yürüyor" sloganıyla Cumhuriyet Caddesi'nde yürüyüş düzenledi. 

"GÜNDE 45 BİN ÖĞRENCİYE SÜT DAĞITACAĞIZ"

Yapılan yürüyüş sonrası açılış konuşmalarını gerçekleştiren Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Bursa'da bir ilk olduğunun altını çizerek süt dağıtımına başlayacaklarını duyurdu. Başkan Bozbey, Bursa'da ilk olarak devlet  okullarında okuyan 1. sınıf öğrencilerine  günde 45 bin öğrenciye süt dağıtacağız" ifadelerini kullandı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.09.09 20:34 - Son Güncellenme: 2024.09.09 22:44 - MAHMUT VURAL
A