Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Bozbey stantları gezdi!

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Bozbey stantları gezdi!

Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından 3. Bursa Gastronomi Festivali düzenleniyor. Festivalim ikinci gününde stantları gezen Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, ürünler hakkında bilgiler alırken tadım yapmayı da ihmal etmedi.

2024.09.14 17:22 - Son Güncellenme: 2024.09.15 01:59 - Bursa Bölge - MAHMUT VURAL
A
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Bozbey stantları gezdi!

MAHMUT VURAL / BURSADA BUGÜN 

14 Eylül Pazar (yarın) gününe kadar devam edecek olan 3. Bursa Gastronomi Festivali, ikinci gününde de yoğun ilgiyle karşılandı. 

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, festivalin ikinci gününde ilçe belediyeler tarafından kurulan stantları gezdi. 

BAŞKAN MUSTAFA BOZBEY'E VATANDAŞLARDAN YOĞUN İLGİ

İlçe belediyelerin stantlarını gezerken eşi Seden Bozbey ile tadım yapan Başkan Mustafa Bozbey, ürünler hakkında da bilgiler aldı. Bursa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Ergül Halisçelik'in de eşlik ettiği stant gezisinde vatandaşlar, Başkan Mustafa Bozbey ile fotoğraf çektirirken yoğun ilgi gösterdi.

Bursa Gastronomi Festivali'nde 2. gün

3. Bursa Gastronomi Festivali'nde heyecan dorukta! Cantık yeme yarışması yapıldı

Başkan Bozbey, Gastronomi Festivali'ni değerlendirdi

Bursa Gastronomi Festivali'nde yiyecekler ne kadar? 

3. Bursa Gastronomi Festivali'nde eşler yarıştı! Muradiye çorbası yapıldı  

Bursa'da Başkan Bozbey, 'Dudugiller' ile tezgah başında! 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.09.14 17:22 - Son Güncellenme: 2024.09.15 01:59 - MAHMUT VURAL
A