Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Bozbey Köy Enstitüleri'ni unutmadı!
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, sosyal medyadan yaptığı paylaşımla Köy Enstitüleri'nin kuruluş yıldönümünü kutladı.
2024.04.17 16:56 - Son Güncellenme: 2024.04.17 16:57 - Bursa Bölge - MAHMUT VURAL
MAHMUT VURAL / BURSADA BUGÜN
Sosyal medya hesaplarını ilk gün itibariyle aktif olarak kullanan Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, paylaşım yaparak Bursalıları bilgilendirmeye devam ediyor. Başkan Bozbey, bugün sosyal medya hesaplarından Köy Enstitüleri'nin 89. kuruluş yıldönümü kutladı.
Başkan Bozbey, sosyal medyadan yaptığı paylaşımında şu sözlere yer verdi:
"Aydınlık Cumhuriyet'in önemli bir eğitim atılımı olan, memleketin her köşesinde sorgulayan ve üreten nice fidanlar yeşerten Köy Enstitüleri'nin kuruluşunun 84. yıl dönümünü kutluyorum"
