Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Bozbey'den Çalışan Gazeteciler Günü mesajı
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, sosyal medya hesabından 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Gününü kutladı.
2025.01.10 12:12 - Son Güncellenme: 2025.01.10 12:12 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
Resmi sosyal medya hesabından 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Gününü kutlayan Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'in mesajı şu şekilde;
Halkın doğru bilgiye ulaşması için verdiğiniz emek, özgür ve demokratik bir toplumun temel taşıdır. 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü vesilesiyle; tarafsız ve güvenilir habercilik uğruna verdiğiniz mücadelede, dayanışma bilinciyle her zaman yanınızda olduğumuzu vurgulamak isterim. Gösterdiğiniz özveri ve sorumluluk için sizlere teşekkür ediyor, başarılar diliyorum.
