Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Bozbey, belediye personeliyle bayramlaştı

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Bozbey, belediye personeliyle bayramlaştı

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, belediye personeliyle bayramlaştı.

2024.06.14 09:02 - Son Güncellenme: 2024.06.14 09:15 - Bursa Bölge - MERVE DENİZ EKİCİ
A
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Bozbey, belediye personeliyle bayramlaştı

MERVE DENİZ EKİCİ / BURSADA BUGÜN

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Kurban Bayramı sebebiyle belediye çalışanları ile bayramlaştı.

Başkan Bozbey, Ana Hizmet Binası'nda belediye personelleriyle bayramlaşma gerçekleştiriyor. 

"BELEDİYE, ŞEHRİN HER ŞEYİDİR"

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, "Kentlerin çağdaş, modern ve yaşanabilir seviyeye gelmesinde belediyenin çok önemli bir gücü ve önemi olduğunu biliyoruz. Bu değerin oluşmasında görevi ve ünvanı ne olursa olsun katkınız son derece önemli. Bize layık görülen bu görevde eşit yönetim anlayışını Bursa'ya getirmiş olacağız. Bunu siz çalışma arkadaşlarımızla omuz omuza ve yan yana durarak dayanışma içerisinde gerçekleştireceğiz. Sizlerin mutluluk ve motivasyonu kentimize yansıyacaktır. Bundan sonraki dönemde her alanda koyacağımız hizmetlerle Bursa'yı güzel bir geleceğe taşıyacağız. Daha mutlu, daima gülümseyen bir Bursa'yı hayal ediyoruz. Belediye, şehrin vizyonu, kalbi, kısaca her şeyidir. Sizler de böyle bir yapı içerisinde çok önemli görevler yapıyorsunuz. Katkılarınız çok değerli. İnanıyorum ki yapacağımız hizmetlerle göreve geldiğimiz ilk günden itibaren yaşanan bayram havasıı da devam ettireceğiz" sözleriyle Kurban Bayramı'nı kutladı. 

Başkan Bozbey'in konuşmasının ardından sırayla bayramlaşma ve kestane şekeri dağıtımı gerçekleştirildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.06.14 09:02 - Son Güncellenme: 2024.06.14 09:15 - MERVE DENİZ EKİCİ
A