Bursa Bölge İdare Mahkemesi'nde hüzünlü veda

Bursa Bölge İdare Mahkemesi'nde hüzünlü veda

Bursa Bölge İdare Mahkemesi'nde 31 yılını dolduran memure törenle emekliye ayrıldı.

2012.05.21 14:26 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa Bölge İdare Mahkemesi'nde hüzünlü veda

Bölge İdare Mahkemesi'nde 31 yıldır zabıt katibi olarak görev yapan Melek Giray (52) emekli oldu. Ataevler'deki yeni adliye binasında düzenlenen törende başarılı ve çalışkan memureyi sevenleri yalnız bırakmadı. Plaket ve hediyesini Bölge İdare Mahkemesi Üyesi Nuray Bilgili'nin elinden alan Melek Giray, "Aranızdan ayrılmaktan dolayı çok üzgünüm. Hayatıma ailemizin en küçük ferdi olan torunum Kayra ile devam edeceğim. Her ne kadar yıllardır görev yaptığım arkadaşlarımdan ayrılmanın hüznünü yaşasam da emeklilik güzel bir duygu. Allah herkese nasip etsin" dedi.
Bölge İdare Mahkemesi üye, müdür ve personelinin katıldığı törende konuşan Başkan Ertuğrul Yılmaz, Giray'ı tebrik ederek, emeklilik hayatında sağlık ve başarılar diledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.05.21 14:26 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A