Burgazlı yelkenciler kupalarını aldı

Burgazlı yelkenciler kupalarını aldı

Burgaz Yelken Kulübü, yıl boyunca yapılan yarışlarda dereceye giren sporcuları ödüllendirdi.

2012.08.28 13:36 - Son Güncellenme: 2012.08.28 13:36 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Burgazlı yelkenciler kupalarını aldı

Mudanya Otantik Gemi Otel'de yapılan kupa töreniyle başarılı sporculara kupları verildi. Burgaz Yelken Kulübü'nün sporcu ve ailelerinden oluşan törende kulüp yönetimi tam kadro konukları ağırladı. Kulüp Başkanı Aynur Cesur, "Çocuklarımız sezon boyunca mücadelelerini sürdürerek ellerinden gelen gayreti gösterdiler. Yaptığımız bu yarışlar neticesinde bölge şampiyonasına katılacakları da belirlemiş olduk. Çocuklarımıza gösterdikleri performanslarından dolayı çok teşekkür ediyorum. Çok büyük bir kulüp değiliz, ama çok kısa zamanda çok yol kat ettik. Bu yolu kat etmede bize maddi manevi destek verenlere çok teşekkür ediyorum" dedi.
Törende söz alan Mudanya Kaymakamı Adem Öztürk, "Kulübümüzün çok kısa zaman evvel kurulmasına rağmen bugün geldiği nokta gerçekten ümit verici. Fakat biz bunu yeterli görmüyoruz, sporcu sayımızın daha çok artmasını istiyoruz. İlçemizde bu potansiyelin var olduğuna inanıyorum, vatandaşlarımızın bu konuda daha hassas olmalarını istiyoruz. Bir sahil kasabası olan Mudanya'mızda bütün çocuklarımızın denizle tanışmış ve deniz sporlarını yapmış olmalarını diliyorum" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.08.28 13:36 - Son Güncellenme: 2012.08.28 13:36 - HABER MERKEZİ
A