Burdur'da bir belde karantinaya alındı

Burdur'da bir belde karantinaya alındı

Burdur'un Gölhisar ilçesinde, yeni tip corona virüs (covid-19) testi pozitif çıkan 4 kişinin yaşadığı belde karantinaya alındı.

2020.07.12 19:20 - Son Güncellenme: 2020.07.12 19:23 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Burdur'da bir belde karantinaya alındı

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Yusufça beldesinde ikamet eden 3'ü aynı aileden 4 kişinin Kovid-19 testi pozitif çıktı.

Testi pozitif çıkan hastalardan 3'ü Gölhisar Devlet Hastanesinde gözlem altında tutulurken, biri Burdur Devlet Hastanesinde tedaviye alındı.

İlçe Hıfzıssıhha Kurulu, hastalığın yayılmaması için beldede karantina uygulanmasına karar verdi.

Beldenin giriş ve çıkışı güvenlik şeridiyle araç ve yayalara kapatıldı, jandarma ve sağlık ekipleri önlem aldı.

Öte yandan, testi pozitif çıkanların temasta bulunduğu 22 kişinin evlerinde gözetim altında tutularak, sağlık durumlarının takip edileceği öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.12 19:20 - Son Güncellenme: 2020.07.12 19:23 - HABER MERKEZİ
A