"Buraya kazanmak için geldik"

"Buraya kazanmak için geldik"

Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde (TKBL) Fenerbahçe, yarın deplasmanda oynayacağı Orduspor maçının hazırlıklarını tamamladı.

2014.01.03 21:14 - Son Güncellenme: 2014.01.03 21:14 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Buraya kazanmak için geldik"

Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde (TKBL) Fenerbahçe, yarın deplasmanda oynayacağı Orduspor maçının hazırlıklarını tamamladı.

Vali Kemal Yazıcıoğlu Spor Salonu'nda, antrenör Roberto Iniguez yönetiminde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 saat sürdü.
Antrenmanın ardından AA muhabirine açıklamada bulunan antrenör Iniguez, her maçın kendileri için çok önemli olduğunu belirterek, "Orduspor'a saygımız var. İyi bir takım olduğunu biliyoruz. Buraya kazanmak için geldik. Bizim amacımız bütün maçları kazanmak. Onun için bu maçın öneminin farkındayız" dedi.
Lig'de şu anda 3'ncü sırada yer almalarının birşey ifade etmediğini aktaranIniguez, "Önemli olan bütün maçları kazanmak. Sonunda da şampiyonluk. Önemli olan takımımım iyi oynaması ve iyi savunma yapması" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.03 21:14 - Son Güncellenme: 2014.01.03 21:14 - HABER MERKEZİ
A