Bunalıma giren 16 yaşındaki kız intihar etti

Bunalıma giren 16 yaşındaki kız intihar etti

Elazığ'da bunalıma giren 16 yaşındaki kız, evinin banyosunda kendini asarak intihar etti.

2013.11.23 17:47 - Son Güncellenme: 2013.11.23 17:47 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Bunalıma giren 16 yaşındaki kız intihar etti


Edinilen bilgiye göre Abdullahpaşa Mahallesi'nde ikamet eden16 yaşındaki Kübra Öz'ün uzun süre banyodan çıkmadığını fark eden annesi, kapıdan kızına seslendi. İçeriden ses gelmemesi üzerine telaşlanan anne, banyo kapısını zorla açmayı başardı. Kızının kendini iple tavana astığını gören anne, durumu 112 Acil Servis'e bildirdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, Kübra Öz'ün hayatını kaybettiğini belirledi.
Polis güvenlik şeridi çekip binaya giriş çıkışları yasaklarken, Öz'ün cenazesi otopsi yapılmak üzere Elazığ Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.11.23 17:47 - Son Güncellenme: 2013.11.23 17:47 - HABER MERKEZİ
A