Bülent Serttaş da Eurovision'a katılmak istiyor!

Bülent Serttaş da Eurovision'a katılmak istiyor!

"Türkiye'yi temsil etmek istiyorum"

2012.04.06 15:06 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Medya - HABER MERKEZİ
A
Bülent Serttaş da Eurovision'a katılmak istiyor!

Elif Güvendik'in sunduğu"Elifnağme" programına konuk olan Bülent Serttaş Eurovision'a katılmak ve Türkiye'yi temsil etmek istediğini söyledi.

Bir daha motosiklet kullanmayacağım!

Bülent Serttaş'ın sakarlıkları ile ilgili hazırlanan VTR görüntülerini izleyenleri güldürdü. Serttaş, bir daha motosiklet kullanmayacağını söyledi. Eurovision hakkındaki görüşlerini belirten sanatçı, Eurovision'a katılmak, Türkiye'yi temsil etmek istediğini söyledi ve bu yıl katılan Can Banomo'ya başarılar diledi.

Diğer Medya Haberleri için tıklayın


2012.04.06 15:06 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A