Bülent Ersoy: Kenan İmirzalıoğlu'nun hanımını çok beğeniyorum
Bülent Ersoy, önceki gün Nişantaşı'nda mağaza kapattı. Takılara olan düşkünlüğüyle bilinen Ersoy, 3 saat kaldığı mağazada 15 bin euro (48 Bin TL) değerinde alışveriş yaptı.
2016.03.13 18:59 - Son Güncellenme: 2016.03.13 19:00 - Magazin - HABER MERKEZİ
Çıkışta basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Diva, "Evdeki takılarımdan dükkan açarım ben ayol!" diyerek espri yaptı.
Çok hanım hanımcık bir kız
Tarkan'ın Pınar Dilek'le evleneceği haberlerine Diva'nın yorumu "Ne gerek var şimdi!" oldu. Ersoy, "Kenan İmirzalıoğlu'nun hanımını çok beğeniyorum. Çok hanım hanımcık bir kız" dedi.