Bülent Arınç dünyaya geldi

Bülent Arınç dünyaya geldi

BAŞBAKAN Yardımcısı Bülent Arınç, 4'ncü kez dede oldu. Arınç'ın dördüncü torununa Bülent adı verildi.

2012.08.28 19:26 - Son Güncellenme: 2012.08.28 19:26 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bülent Arınç dünyaya geldi

Arınç'ın oğlu Mücahhit Arınç'ın eşi Kübra Yeliz  Arınç, dün bir erkek  çocuğu dünyaya getirdi. Yeliz Arınç'ın, TOBB ETÜ Hastanesi'nde normal doğum yaptığı öğrenildi. Çocuk ile annesinin sağlığının iyi olduğu öğrenildi. Bülent Arınç ve eşi Münevver Arınç da torun sevinçlerini hastanede ziyaret ettikleri aile bireyleriyle paylaştılar. Bebeğe "Bülent" adı verildiği bildirildi. Arınç ailesi, ilk kez oğullardan çocuk sahibi oldu. Arınç'ın kızından da  3 torunu  bulunuyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.08.28 19:26 - Son Güncellenme: 2012.08.28 19:26 - HABER MERKEZİ
A