Bucaspor'da futbolcular boykot düzenledi

Bucaspor'da futbolcular boykot düzenledi

Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup ekiplerinden Bucaspor'da akşam idmanında boykot şoku yaşandı.

2016.03.04 08:55 - Son Güncellenme: 2016.03.04 08:55 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bucaspor'da futbolcular boykot düzenledi

Ziraat Türkiye Kupası'nda son 16'ya kalmayı başaran futbolcular galibiyet ve tur primlerinin yatırılmaması nedeniyle antrenmana çıkmadı. Oyuncuların tavrıyla şoke olan Teknik Direktör Suat Kaya futbolcuları sahaya inmeleri için ikna edemedi. Bunun üzerine apar topar tesislere gelen Başkan Çetin Kayışlı takıma paraların yatacağı sözünü verdi. Ancak yine ikna olmayan futbolcular boykotu sürdürdü. Kayışlı, genç futbolculardan Anıl, Hakan, Gökhan ve İbrahim Şirin'i kadro dışı bıraktı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.04 08:55 - Son Güncellenme: 2016.03.04 08:55 - HABER MERKEZİ
A