Bucaspor'da boykot devam ediyor

Bucaspor'da boykot devam ediyor

SPOR Toto 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Bucaspor'da maç başı alacakları ve galibiyet primleri ödenmediği gerekçesiyle geçtiğimiz perşembe günü antrenman boykotuna başlayan futbolcular, sorunun çözülmemesi nedeniyle eylemlerini sürdürüyor.

2017.02.22 18:26 - Son Güncellenme: 2017.02.22 18:26 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bucaspor'da boykot devam ediyor

Pazar günü Sivas Belediyespor deplasmanına gidecek sarı-lacivertliler, bugün de çalışmaya çıkmadı.

Kongre kararı aldıktan sonra bugün Kaynaklar Tesisleri'nde futbolcularla toplantı yapan Başkan Çetin Kayışlı'nın ödemeler konusunda somut adım atmaması üzerine oyuncular boykotu sürdürme kararı aldı. Bu akşam 16.00'da başlaması gereken idmana çıkmayan Bucasporlu futbolcuların yarın çalışmalara başlayıp başlamayacağı belirsizliğini koruyor.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.22 18:26 - Son Güncellenme: 2017.02.22 18:26 - HABER MERKEZİ
A