Bu kez yayaya ceza yazıldı
Antalya'da polis ekipleri, şehrin en işlek caddesinde yayalara yönelik kırmızı ışık uygulaması yaptı.
2013.11.29 14:06 - Son Güncellenme: 2013.11.29 14:07 - Güncel - HABER MERKEZİ
Yüzüncü Yıl Bulvarı Samanyolu Kavşağı ile Namık Kemal Bulvarı Fikri Erten Caddesi üzerindeki yaya geçidinde, bir saat uygulama yapan trafik ekipleri, kırmızı ışıkta geçen yayalara işlem yaptı.
YAYAYA 77 LİRA PARA CEZASI
Trafik polislerine aldırmadan kırmızı ışıkta yaya geçidini kullanan vatandaşlara 77'şer TL para cezası uygulandı. Yayalar, uygulamaya çoğunlukla olumlu tepki verirken, bazıları itiraz etti.