Bu kez aynı skorla yendiler

Bu kez aynı skorla yendiler

BAYANLAR Voleybol 3'üncü Lig A Grubu'nda yer alan Bursaspor, ikinci yarının ilk karşılaşmasında Çekirge Spor Salonu'nda İzmir Büyükşehir Belediyespor ile karşı karşıya geldi.

2014.01.12 16:46 - Son Güncellenme: 2014.01.12 16:46 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bu kez aynı skorla yendiler

SALON: Çekirge

HAKEMLER: Onur Acar (xxx), Seyhan Fevzioğlu (xxx)

BURSASPOR: Buse (xxx), Nevriye (xxx), Demet (xxx), Eda (xxx), Burcu (xxx), Ezi (xxx) (Pınar xxx/libero), İrem xx, Aylin xx)

İZMİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ: Gülce (xxx), Esra (xxx), Serap (xxx), Gözde (xxx), Damla (xxx), Tuğçe (xxx) (Begüm xxx/libero)

SETLER: 23-25, 25-23, 25-22, 25-27, 15-13

SÜRE: 120 Dakika (25, 25, 22, 30,18)

Yeşil beyazlı bayanlar ilk maçta İzmir'de 3-2 yenildiklerini rakiplerini bu kez aynı skorla 3-2 yenmeyi başararak üst sıraları takibini sürdürdü.

İlk seti 25-23 kaybeden Bursaspor, diğer setleri 25-23 ve 25-22 kazanarak 2-1 öne geçti. Oyundan kopmayan İzmir Büyükşehir Belediyesi büyük çekişmeye sahne olan dördüncü seti 27-25 kazandı. Tie-break setinde Bursaspor rakibini 15-13 yenerek maçı 3-2 kazanmasını bildi.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.12 16:46 - Son Güncellenme: 2014.01.12 16:46 - HABER MERKEZİ
A