Bu kaldırımda yürümek o kadar da kolay değil

Bu kaldırımda yürümek o kadar da kolay değil

Adana'da D-400 karayolu üzerinde 40 santim genişliğindeki kaldırıma çıkan vatandaşlar, tek sıra halinde yürümek zorunda kalıyor.

2015.01.13 10:14 - Son Güncellenme: 2015.01.13 10:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bu kaldırımda yürümek o kadar da kolay değil

Kentin ortasından geçen diğer illerle bağlantısın sağlayan D-400 Karayolu'na şehir içindeki tıkanıklığı gidermek için 4 yıl önce karnı yarık tabir edilen alt geçit yapıldı.
Karayolundaki bu çalışmaların tamamlanmasının ardından eski Orduevi'nin bulunduğu bölgedeki kaldırım ise görenleri hayrete düşürüyor, yürüyenleri sıraya diziyor.
40 santim genişliğinde olan kaldırımda iki kişi yan yana yürüyemediği için vatandaşlar ya tek sıra halinde kaldırımda yürüyor, ya da araçların arasından gitmek zorunda kalıyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.13 10:14 - Son Güncellenme: 2015.01.13 10:14 - HABER MERKEZİ
A