Bu kadarına da pes! Bakın neyi çaldılar?

Bu kadarına da pes! Bakın neyi çaldılar?

Gaziantep Dr. Ersin Arslan Devlet Hastanesinde kanser tedavisinde kullanılan ilaçlar kimliği henüz belirlenemeyen 2 kişi tarafından çalındı.

2014.10.20 17:05 - Son Güncellenme: 2014.10.20 17:06 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bu kadarına da pes! Bakın neyi çaldılar?

Alınan bilgiye göre, Tıbbi Onkoloji ve Hematoloji Tanı ve Tedavi  Merkezinin ilaç deposuna önceki gün gece depoya giren iki kişi, kanser  hastalığının tedavisinde kullanılan piyasa değeri yüksek ilaçları alarak kaçtı.


Hırsızlık anı güvenlik kameralarınca kaydedilen görüntülerde, 2 kişi  olduğu görülen şüpheliler, ilaç deposuna girerek, dolaptaki ilaçları yanlarında  getirdikleri poşete doldurduktan sonra ayrılıyor.

Görüntüleri inceleyen polis ekipleri, şüphelileri yakalamak için  çalışma başlattı.

Hastane yönetiminin de olayla ilgili soruşturma başlattığı öğrenildi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.20 17:05 - Son Güncellenme: 2014.10.20 17:06 - HABER MERKEZİ
A