"Bu futbolla çok zor"

"Bu futbolla çok zor"

Beşiktaş teknik direktörü Samet Aybaba, 3-0'lık Bursaspor yenilgisi sonrası konuştu.

2013.04.09 06:44 - Son Güncellenme: 2013.04.09 06:44 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Bu futbolla çok zor"

"Sezonun en kötü maçlarından birini oynadık. Bu futbolla Galatasaray ve Fenerbahçe'yi yakalamamız çok zor" diyen Aybaba şöyle konuştu:

"Takım olarak çok büyük düşüş yaşadık. Mersin maçının belli bölümünde de bunu yaşamıştık. İstek ve arzumuzda düşüş olduğunda böyle maçları kazanmamız çok zor. Bugüne kadar bizim yaptığımızı, bugün rakip yaptı. Sezonun en kötü maçlarından birini oynadık. Bir düşüş var; toparlanmamız lazım. Sonuçta maç maç bakıyoruz. Bu futbolla yukarıdaki rakipleri yakalamamız çok zor... Mustafa Pektemek hazırdı. O nedenle oynattım."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.09 06:44 - Son Güncellenme: 2013.04.09 06:44 - HABER MERKEZİ
A