"Bu durumdan kurtulmak bizim elimizde"

"Bu durumdan kurtulmak bizim elimizde"

BURSASPOR'un sağbeki Şener, takım halinde kötü oynadıklarını belirtirken, "Durumumuz iç açıcı değil" dedi.

2013.09.23 11:00 - Son Güncellenme: 2013.09.23 12:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Bu durumdan kurtulmak bizim elimizde"

Çok üzgün olduklarını, iki haftadır peş peşe mağlubiyetler aldıklarını hatırlatan Şener, "Çok basit goller yedik. Bu da bizi etkiledi. 2-1'i yakaladık. İkinci yarı iyi mücadele ettik. Galip gelmek istiyorduk. Cuma günü Akhisar Belediyespor'la önemli bir maçımız var. En iyi şekilde hazırlanıp 3 puanı almak istiyoruz" diye konuştu. İyi oynamadıklarını ifade eden Şener, şöyle devam etti:

"Henüz sezon başı. Durumumuz çok iç açıcı değil. Elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz. Hatalarımız oluyor. Bu durumdan kurtarmak bizim elimizde. En iyi şekilde hazırlanmamız lazım. İnşallah Akhisar Belediyespor maçından galip gelip güzel bir şekilde devam ederiz."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.23 11:00 - Son Güncellenme: 2013.09.23 12:00 - HABER MERKEZİ
A