Bu derede balıklar kirlilikten ölüyor

Bu derede balıklar kirlilikten ölüyor

Organize Sanayi Bölgesi yakınındaki Hamzafakıllı Mahallesi'nden geçen deredeki kirlilik tepki çekti. Fabrikaların atıkları nedeniyle dere suyunun rengi değişirken, sabah saatlerinden itibaren de balık ölümleri görülmeye başlandı. Dere kenarındaki ölü balıkları gören mahalle sakinleri, duruma tepki gösterdi. Mahalle sakinlerinden Engin Karataş, şöyle konuştu:

2014.01.16 18:04 - Son Güncellenme: 2014.01.16 18:05 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Bu derede balıklar kirlilikten ölüyor

"Bu bir çevre katliamı. Fabrikaların atıklarından böyle oldu. Bu su ile biz sulama yapıyoruz. Seraları suluyoruz. Sonra Ereğli'de pazarda satıyoruz. Bu sudaki balıklar nasıl ölüyorsa, ürünlerimizi alan insanlar da etkilenecek. Bununu önleminin bir an önce alınması lazım. Bizim dere su içilecek şekildeydi. Ama şimdi bulanık. Bütün balıklar ölüyor. İlgilileri aradım. İnşallah çözüm bulunur."

Balık ölümleri ile ilgili inceleme başlatıldığı, dereden alınan numunelerin laboratuvara gönderildiği belirtildi.
 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.01.16 18:04 - Son Güncellenme: 2014.01.16 18:05 - HABER MERKEZİ
A