Bu çeşmeden meyve suyu akıyor

Bu çeşmeden meyve suyu akıyor

Yenişehir Belediyesi ramazan ayı boyunca her gün bir camide ikram çeşmesi ile vatandaşlara meyve suyu ikram edecek.

2013.07.10 10:07 - Son Güncellenme: 2013.07.10 10:07 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bu çeşmeden meyve suyu akıyor


Yenişehir Belediyesi Kültür Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından düzenlenen ramazan etkinlikleri kapsamında her akşam bir camide Yenişehir Belediyesi İkram Çeşmesi'nden vatandaşlara meyve suyu ikramına başlandı. Ramazan ayı boyunca devam edecek olan programda ilk olarak Kumluk Camii bahçesinde yapılan ikrama vatandaşlar ilgi gösterdi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.07.10 10:07 - Son Güncellenme: 2013.07.10 10:07 - HABER MERKEZİ
A