Bu bayram hepimizin
Gül, 30 Ağustos resepsiyonunun Çankaya Köşkü'nde verilmesine ilişkin soru üzerine, ''Bu bayram hepimizin bayramı. Bayramı en iyi şekilde kutlamak için hepimiz elimizden geleni yapacağız'' dedi.
2012.08.17 15:01 - Son Güncellenme: 2012.08.17 15:02 - Güncel - HABER MERKEZİ
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, '30 Ağustos resepsiyonunun köşkte verilmesine ilişkin soru üzerine, ''Bu bayram hepimizin bayramı. Dolayısıyla bayramı en iyi şekilde kutlamak için hepimiz elimizden geleni yapacağız'' dedi.