BTÜ yeşil Bursa için fidan dikti
Bursa Teknik Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ali Sürmen, Orman Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ramazan Kurt, Bursa Orman Bölge Müdür Yardımcısı Fahri Sönmezoğlu, akademik ve idari personel ve çok sayıda öğrencinin katıldığı fidan dikimi etkinliği, Selçukgazi köyünde, Bursa Orman Bölge Müdürlüğünün tahsis ettiği alanda gerçekleştirildi.
2013.04.03 11:00 - Son Güncellenme: 2013.04.03 11:02 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Orman İşletme Müdürü Muhammet Ali Akaç ve Ağaçlandırma ve Toprak Muhafaza Şefi Yeliz Küplü Işık tarafından fidan dikimi ve dikilecek fıstık çamı fidanlarının özellikleri hakkında katılımcılara kısa bilgilerin verildiği etkinlikte, Orman Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ramazan Kurt, Bursa orman varlığı hakkında kısa bir konuşma yaptı.
Fidan dikimi sırasında görüşlerini açıklayan BTÜ Rektörü Prof. Dr. Sürmen de, Orman Genel Müdürlüğü'nün yaptığı başarılı ağaçlandırma faaliyetleri sayesinde ülkemizin, ormanlık alanlarda artış sağlayabilmiş önemli ülkelerden birisi olduğunu, ormanların, hem toprağa can verdiğini hem de tabiatın dengesinin sağlanmasında önemli fonksiyonları yerine getirdiğini bildirdi. Prof. Dr. Sürmen, ayrıca "gerek devlet gerekse özel arazimizde ağaç yetiştirmeye ve yeşillendirmeye katkıda bulunmamız gerekiyor" dedi.
Emeği geçen Orman Bölge Müdürlüğü'ne teşekkür eden Prof. Dr. Sürmen, Orman Fakültesini bünyesinde bulunduran BTÜ'nün bu tip faaliyetlere devam edeceğini belirtti.