Bozbey'den çalışkan öğrencilere bisiklet

Bozbey'den çalışkan öğrencilere bisiklet

Nilüfer Belediyesi, "En Çalışkan Kim?" kampanyası çerçevesinde ilçedeki okullarda sınıf birincisi olan öğrencilere karne hediyesi olarak bisiklet dağıttı.

2014.06.06 16:45 - Son Güncellenme: 2014.06.06 16:45 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bozbey'den çalışkan öğrencilere bisiklet

Nilüfer Belediyesi tarafından bu yıl 9'ncusu düzenlenen "En Çalışkan Kim?" kampanyasında yaklaşık 500 öğrenciye bisiklet dağıtıldı. Nilüferdeki bütün ilk ve ortaokullardan en başarılı öğrenciler, hediye bisikletlerini almak için aileleri ile birlikte Konak Kapalı Pazarı'na geldi. Törene Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Nilüfer İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Kaya ve çok sayıda okul idarecisi katıldı.

Başkan Mustafa Bozbey, "Bisiklet, sağlığımız için faydalıdır. Bisiklet, bütçemiz ve dünyamız için faydalıdır. Ben her zaman söylüyorum, bisiklet en çevreci ulaşım aracıdır. Biz de bisikletin yaygınlaşması için elimizden geleni yapıyoruz. Çocuklarımız yine burada, hepsinin gözleri pırıl pırıl. Öncelikle her birini çalışkanlıkları için kutluyorum. 9 yıldır, Nilüfer'de "En Çalışkan Kim" kampanyamızla çocuklarımızın, gençlerimizin başarılarını ödüllendiriyoruz. Çocukların bisiklet hayalini gerçeğe çeviriyoruz" dedi.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Kaya da, Nilüfer Belediyesi'nin başarılı öğrencilere bisiklet dağıtmasının örnek bir davranış olduğunu belirterek, "Nilüfer Belediyesi bu kampanya ile çocuklarımızı başarıya teşvik ediyor. Bu anlamlı

ve verimli hizmet için Nilüfer Belediyesi'ni kutluyorum. Anlamlı ödülün yanında çevreci bir araç da hediye ediyoruz. Mutlaka çocuklar, trafik kurallarına uyunuz" diye konuştu.
Konuşmaların ardından bisiklet dağıtımı yapıldı. Bisikletlerini alan çocuklar başarılı bir eğitim öğrenim yılını geride bırakmanın ve hediyelerine kavuşmanın mutluluğu ile evlerinin yolunu tuttu.

Nilüfer'de bir bisiklet dağıtımı töreni de Mithat Enç Özel Eğitim Mesleki Eğitim Merkezi'nde yapıldı. Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'in de katıldığı törende engelli 31 öğrenciye bisikletleri teslim edildi. Öğrencilerin mutluluğu yüzlerinden okunurken, Başkan Bozbey, öğrencilere keyifli bir tatil dileğinde bulundu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.06.06 16:45 - Son Güncellenme: 2014.06.06 16:45 - HABER MERKEZİ
A