Bozbey'den 8 Mart Dünya Kadınlar Günü mesajı
Mustafa Bozbey, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü olması dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
2025.03.08 12:28 - Son Güncellenme: 2025.03.08 12:29 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, sosyal medya hesabından 8 Mart Dünya Kadınlar Gününe özerl mesaj yayımladı.
Bozbey'in mesajı şu şekilde;
"Eşitlik, özgürlük ve adil bir yaşam için yılmadan mücadele eden kadınların yanındayız. Çünkü dayanışma umut verir. Kadınların güçlenmesi, toplumun güçlenmesi demektir. Sizler güçlendikçe hayat güzelleşiyor, dünya daha adil bir yer oluyor. İyi ki varsınız! 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nüz kutlu olsun."
Eşitlik, özgürlük ve adil bir yaşam için yılmadan mücadele eden kadınların yanındayız. Çünkü dayanışma umut verir.
-- Mustafa Bozbey (@mustafabozbey) March 8, 2025
Kadınların güçlenmesi, toplumun güçlenmesi demektir. Sizler güçlendikçe hayat güzelleşiyor, dünya daha adil bir yer oluyor.
İyi ki varsınız! 8 Mart Dünya Kadınlar... pic.twitter.com/VUhLClHJNQ