Bozbey: Darbe girişiminde bulunanları ve destek verenleri lanetliyorum
Bursa Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Türkiye tarihine kara bir leke olarak geçecekdarbe girişimini kınadı. Bozbey "Darbe girişiminde bulunanların gereken cezaya çarptırılması en büyük dileğimdir" dedi.
2016.07.16 21:24 - Son Güncellenme: 2016.07.16 21:31 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da binlerce kişi sokağa döküldü - 2
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da binlerce kişi sokağa döküldü - 1
Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, 15 Temmuz günü gerçekleşen darbe girişimine ilişkin açıklama yaptı. Türkiye'nin tek ihtiyacının demokrasi olduğunu belirten BaşkanMustafa Bozbey şunları söyledi: "Darbe girişimini, darbecileri ve darbe girişimine destek verenleri kınıyorum.Güzel ülkemin güzel insanları; ülkemde dün geceden bu yana yaşanan darbe girişimini her kim yapmış, her kim organize etmiş, her kim desteklemiş ve güzel ülkemi dünyada kötü duruma düşürmüş ise, bu ülkede demokrasi, özgürlük ve insan haklarından yana olan tüm insanlarımız için darbeyi lanetliyorum. Bunu yapanların, organize edenlerin gereken cezaya çarptırılması en büyük dileğimdir. Umarım bu darbeye vesile olanları yargının şeffaf yargılaması ile güzel ülkemin güzel insanları da net olarak öğrenmiş olur. Darbe girişimi sırasında vefat edenlere, şehitlerimize Allah'tan rahmet, yakınlarına sabırlar diliyorum.Yaralılara da acil şifalar diliyorum."
İLGİLİ GALERİ