Bozbey: Çok mutluyum!

Bozbey: Çok mutluyum!

Bursa Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Anayasa Mahkemesi'nin Can Dündar ve Erdem Gül'le ilgili verdiği hak ihlali kararını sosyal medya hesabından değerlendirdi.

2016.02.25 18:28 - Son Güncellenme: 2016.02.25 18:30 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bozbey: Çok mutluyum!

"Basın özgürlüğü adına bir umut ışığıyla dopdoluyum" diyen Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'in açıklaması şöyle:

"Çok mutluyum, basın özgürlüğü adına bir umut ışığıyla dopdoluyum. Anayasa Mahkemesi'nin basının iki güçlü kalemi Can Dündar ve Erdem Gül hakkında aldığı "hak ihlali" kararı, bu topraklarda her şeyin o kadar da kötü olmayabileceğinin bir işareti gibi. Müjdeli bir haber! Can Dündar ve Erdem Gül'e tahliye yolunun açılması çok sevindirici. Bir an önce gazeteci Dündar ve Gül'ü yine fark yaratan habercilikleriyle aramızda görmeyi umuyor, basın emekçilerinin hak ettikleri koşulara ve bağımsız habercilik olanağına kavuşmasını diliyorum."

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.02.25 18:28 - Son Güncellenme: 2016.02.25 18:30 - HABER MERKEZİ
A