Boyko'nun menajeri Güneş'i suçladı!

Boyko'nun menajeri Güneş'i suçladı!

Beşiktaş'ın La Liga ekiplerinden Malaga'ya kiraladığı Ukraynalı kaleci Denys Boyko'nun menajeri Vadim Shabliy, Ukrayna basınına yaptığı açıklamada teknik direktör Şenol Güneş'i suçlayan ifadeler kullandı.

2016.09.21 17:03 - Son Güncellenme: 2016.09.21 17:03 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Boyko'nun menajeri Güneş'i suçladı!

Milliyet'in haberine göre Shabliy, "Boyko'nun Beşiktaş'taki işleri, teknik direktör yüzünden yolunda gitmedi. Her futbolcunun güvene ihtiyacı vardır. Kalecilerin daha fazla vardır. Aslında takımın birinci kalecisi çok iyi değildi. Bu yüzden Boyko şans bulabilirdi. Malaga'ya ise Juande Ramos için gitti. Yeni takımında rekabet Beşiktaş'tan da büyük olacaktır" diye konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.09.21 17:03 - Son Güncellenme: 2016.09.21 17:03 - HABER MERKEZİ
A