Botoks yaptırdım, pişmanım...
Bir zamanların seksi yıldızı Pamela Anderson, botoks yaptırdığı için pişman olduğunu belirtti.
2015.08.28 16:32 - Son Güncellenme: 2015.08.28 16:32 - Magazin - HABER MERKEZİ
People dergisine konuşan Anderson, "Botoks yaptıracak dünyadaki en son insan bendim ama yaptırdım, artık kendim gibi görünmüyorum" dedi. İki yıl sonra 50 yaşına basacak olan Anderson, "Gittikçe daha da gençleştiğimi hissediyorum" diye konuştu.