Botaş, Kanarya'ya hazır

Botaş, Kanarya'ya hazır

Adana ekibi zorlu Fenerbahçe maçı için İstanbul'a gitti.

2013.11.16 12:38 - Son Güncellenme: 2013.11.16 12:38 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Botaş, Kanarya'ya hazır

 Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde mücadele eden Adana BOTAŞ, yarın oynayacağı Fenerbahçe maçı için hazırlıklarını tamamladı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, ligin 7. haftasında Fenerbahçe ile karşılaşacak kırmızı beyazlı ekip, çalışmalarını tamamlayarak sabah saatlerinde havayoluyla İstanbul'a gitti.

Adana BOTAŞ'lı oyunculardan Esra Erden Atacan, deplasmanda karşılaşacakları Fenerbahçe maçına takım olarak en iyi şekilde hazırlandıklarını belirtti.

İstanbul'da yapacakları ter antrenmanının ardından maç saatini beklemeye başlayacaklarını kaydeden Atacan, "En iyi şekilde hazırlanmaya çalıştık. Fenerbahçe karşısında iyi oynayarak kazanmak istiyoruz" ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.16 12:38 - Son Güncellenme: 2013.11.16 12:38 - HABER MERKEZİ
A