Borç yüzünden bunalıma girip intihar etti

Borç yüzünden bunalıma girip intihar etti

ORDU'nun Ünye ilçesinde borç yüzünden bunalıma girdiği ileri sürülen 49 yaşındaki Kemal Peynir, polisi arayıp haber verdikten sonra, kendini asarark yaşamına son vurdu.

2016.07.20 16:04 - Son Güncellenme: 2016.07.20 16:04 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Borç yüzünden bunalıma girip intihar etti

 

Olay, Ordu'nun Ünye ilçesinde bulunan 1 Nolu Sağlık Ocağı'nın kalorifer dairesinde bugün meydana geldi. İddialara göre çevresine yüksek miktarda borcu olan sağlık merkezinin hizmetlisi Kemal Peynir, polisi arayıp intihar edeceğini ve ölümünden kimsenin sorumlu olmadığını belirtti. Ardından kalorifer dairesindeki borulara kendini asarak intihar etti. Sağlık Merkezi'nde çalışan bir başka personelin durumu görmesi üzerine Kemal Peynir, 112 ekiplerince Ünye Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Evli ve 2 çocuk babası Peynir, hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti. 

Polisin olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.20 16:04 - Son Güncellenme: 2016.07.20 16:04 - HABER MERKEZİ
A