Bonzai'ye karşı yürüdüler

Bonzai'ye karşı yürüdüler

İzmit ilçesinde Yeşilay Kocaeli Şubesi, Kent Konseyi, Kocaeli Yüksek Öğrenim Derneği (KYÖD) ve Gültepe Gençlik Derneği üyesi bir grup, bonzai kullanımına dikkat çekmek amacıyla yürüyüş düzenledi.

2014.06.26 23:36 - Son Güncellenme: 2014.06.26 23:36 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Bonzai'ye karşı yürüdüler


Belediye İş Hanı önünde toplanan grup, "Bana bir şey olmaz deme, gün gelir evlatlarına olur", "sevginin boşluğunu zehirle doldurma" ve "başlama, alışma, katilinle tanışma" pankartları taşıyarak Yürüyüş Yolu'nda harekete geçti.

İzmit Belediyesi Bando Takımının eşlik ettiği grup, Sabri Yalım Parkı'nı geçerek Kocaeli Valiliği Tören Alanı'na geldi.

Burada tören alanına çelenk bırakan grup üyeleri, konuşmaların ardından dağıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.06.26 23:36 - Son Güncellenme: 2014.06.26 23:36 - HABER MERKEZİ
A