Bonzai kullanan bir kişi hayatını kaybetti

Bonzai kullanan bir kişi hayatını kaybetti

Eskişehir'de 'bonzai' olarak tabir edilen sentetik uyuşturucu maddesi kullanan bir kişi hayatını kaybetti.

2015.01.05 07:13 - Son Güncellenme: 2015.01.05 07:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bonzai kullanan bir kişi hayatını kaybetti

 

Eskişehir'de, sentetik uyuşturucu madde kullandığı iddia edilen kişi evinde ölü bulundu.

Karapınar Mahallesi, Arapdede Sokak'taki evlerine gelen S.M, oğlu A.İ.M'yi (30) ölü olarak buldu. S.M'nin durumu polise bildirmesinin ardından olay yerine gelen savcı inceleme yaptı.

İncelemenin ardından A.İ.M'nin cesedi otopsi için Osmangazi Tıp Fakültesi Hastanesine götürüldü.

Evli ve 3 çocuk babası olduğu öğrenilen A.İ.M'nin, bonzai olarak tabir edilen sentetik uyuşturucu madde kullanımı nedeniyle yaşamını yitirdiği iddia edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.05 07:13 - Son Güncellenme: 2015.01.05 07:14 - HABER MERKEZİ
A