Bonzai içen genç hastanelik oldu

Bonzai içen genç hastanelik oldu

Giresun'da parkta bonzai içtikten sonra baygınlık geçiren genç hastaneye kaldırıldı.

2016.02.08 21:27 - Son Güncellenme: 2016.02.08 21:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bonzai içen genç hastanelik oldu

İddiaya göre, Taşbaşı Parkı'nda 20 yaşındaki M.B.A, sentetik uyuşturucu olarak tabi edilen bonzai içti. Daha sonra fenalaşarak baygınlık geçiren genci gören vatandaşlar, olayı polis ve sağlık ekiplerine haber verdi. Parka gelen sağlık ekipleri, yerde baygın halde yatan genci ambulansla Giresun Prof. Dr. A. İlhan Özdemir Devlet Hastanesi'ne kaldırdı.
Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.08 21:27 - Son Güncellenme: 2016.02.08 21:30 - HABER MERKEZİ
A