Bombalı saldırıdan hemen sonra çekildi

Bombalı saldırıdan hemen sonra çekildi

Kayseri'nin Pınarbaşı İlçesi'nde sabah Emniyet Müdürlüğü'ne PKK'lı teröristlerin düzenlediği intihar saldırısında polis memurları Ahmet Geben ve İsmail Elbistan şehit oldu, 3 terörist öldü, aralarında polis çocuklarının da bulunduğu 16 kişi yaralandı.

2012.05.25 14:32 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bombalı saldırıdan hemen sonra çekildi

 Patlamada saldırıyı düzenleyen 3 terörist ise öldü. Saldırının hemen ardından yaşananlar bir vatandaş tarafından cep telefonuyla görüntülendi. Görüntülerde yaralıların hastaneye taşınması, polis ekiplerinin koşarak olay yerine gelmesi ve olay yerinde saldırının ardından alınan güvenlik önlemleri yer alıyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.05.25 14:32 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A